De snelheid van het zakendoen neemt toe.
Altijd toegang tot de juiste informatie.
Cliënten digitaliseren in een razend tempo en verwachten hetzelfde van de partners waar ze mee samenwerken. Dit betekent dat ook de juridische sector hierin mee zal moeten gaan en digitale bedreigingen zoals online juridische adviesbureaus en gegevensbeveiliging om te zetten in digitale kansen.
We zien een gemeenschappelijke trend bij zowel advocatenkantoren, juridische afdelingen van bedrijven en notarissen dat ze meer willen doen met de juridische gegevens waarover ze beschikken, om zo sneller beslissingen te nemen en gelijke tred te houden met de veranderende eisen van de klant.
Er is echter nog een grote stroom aan papieren documenten die men graag snel en efficiënt wil digitaliseren en opslaan in de juridische applicaties, in het juiste dossier bij de juiste cliënt zodat een advocaat toegang tot relevante gegevens en inhoud, samen kan werken met zowel clienten als collega’s, kennis kan delen en problemen kan oplossen. Allemaal in real-time en vanaf elke locatie.
Doorzoekbaar en bewerkbaar dankzij OCR
De voordelen op een rij:
• Eenvoudige en intuïtieve bediening gewoon vanaf uw printer
• Uiterst betrouwbare tekstherkenning
• Herkent en formatteert automatisch cursieve en onderstreepte tekst
• Snel opzoeken van bestanden (full-text/zoeken op inhoud)